عکس نوشته - آرشیو

در آن‌سوی جبهه مقامت اوکراینی ها

در آن‌سوی جبهه مقامت اوکراینی ها گالری

شهروندان اوکراینی در مواجهه با حمله نظامی روسیه مشغول ساخت کوکتل مولوتف، مانع های فلزی ضد تانک موسوم به «جوجه تیغی» و مانع های کوچک تر شده اند تا بدین ترتیب، حمایت خود را در مقاومت و محافظت از شهرهای خود به نیروهای نظامی اوکراین نشان دهند و از پیشروی روسیه در خاک کشور خود تا حد ممکن جلوگیری کنند.

ادامه مطلب
تظاهرات جهانی علیه حمله روسیه به اوکراین

تظاهرات جهانی علیه حمله روسیه به اوکراین گالری

تظاهرات کنندگان در بسیاری از شهرها در سراسر جهان با تجمع در خیابان ها حمله روسیه به خاک اوکراین را محکوم کردند. بسیاری از تظاهرات کنندگان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، را به طور مستقیم هدف گرفته اند و او را هیتلر زمان خوانده اند.

ادامه مطلب
اوکراین در آستانه جنگ

اوکراین در آستانه جنگ گالری

ولادیمر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، جدایی دو منطقه جدایی طلب از اوکراین را به رسمیت شناخت. او همچنین پس از به رسمیت شناختن استقلال این دو منطقه واقع در شرق اوکراین، به اعزام نیرو به منطقه دستور داد و با این اقدام، بحرانی را که غرب نگران تبدیل شدن آن به یک جنگ تمام عیار است، تسریع کرد. در همین حال، سربازان اوکراینی در حالت آماده باش هستند و در نزدیکی شهری در دونتسک نگهبانی می دهند. (عکس ها توسط الکساندر اِرموچنکو و گلب گارانیچ گرفته و در رویترز به اشتراک گذاشته شده اند.)

ادامه مطلب