عکس نوشته - آرشیو

تسهیل تدابیر قرنطینه در بسیاری از نقاط جهان

تسهیل تدابیر قرنطینه در بسیاری از نقاط جهان گالری

ایالات متحده، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال و هند همگی در زمره کشورهایی هستند که محدودیت های اعمال شده با هدف کنترل و ممانعت از شیوع بیشتر ویروس کرونا را تسهیل کرده اند. این در حالی است که شمار مبتلایان به این ویروس در سطح جهان به نزدیک به ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده و نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر نیز جان خود را در پی ابتلا به کرونا از دست داده اند.

ادامه مطلب
تظاهرات کنندگان هنگ کنگ به خیابان ها بازگشتند
دستگیری صدها طرفدار دموکراسی اندکی پس از قرنطینه

تظاهرات کنندگان هنگ کنگ به خیابان ها بازگشتند گالری

مقامات هنگ کنگ اعلام کردند ۲۳۰ نفر را در جریان تظاهرات در حمایت از دموکراسی در روزهای شنبه و یکشنبه دستگیر کرده اند. تظاهرات کنندگان تنها قرار بود یک حرکت جمعی نمادین در یک مرکز خرید انجام دهند، اما ماجرا به خیابان کشیده شد و نیروهای پلیس چین و تظاهرات کنندگان درگیر شدند.

ادامه مطلب
تظاهرات مخالفان و موافقان محدودیت های مرتبط با کرونا در آمریکا

تظاهرات مخالفان و موافقان محدودیت های مرتبط با کرونا در آمریکا گالری

ایالات متحده نیز همانند دیگر کشورهای جهان با بحران شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند. با افزایش موارد ابتلا و بالا رفتن شمار قربانیان، بسیاری از ایالات ها دستوراتی در زمینه لزوم قرنطینه در خانه را اجرایی کرده اند که موافقان و مخالفان خود را داشته است.

ادامه مطلب
شروع ماه مبارک رمضان در میانه بحران جهانی کرونا

شروع ماه مبارک رمضان در میانه بحران جهانی کرونا گالری

ماه مبارک رمضان آغاز شده و مسلمانان در سراسر دنیا که در این ماه روزه می گرفتند و افطار برای نماز به مسجد می رفتند، در پی نگرانی از بیماری همه گیر کرونا و تغییر اولویت ها امسال از اجرای آداب دینی خود محروم شده اند. تجمعات گسترده در مساجد برای نمازگزاران و عموم مردم در زمان افطار ممنوع است و بسیاری از مراجع دینی توصیه کرده اند که افراد سلامت جسمی خود را در اولویت قرار دهند.

ادامه مطلب
بهار در برابر کرونا

بهار در برابر کرونا گالری

آمارهای جهانی موارد ابتلا به بیماری همه گیر کرونا همچنان وحشتناک است. از آغاز شیوع بیماری در شهر ووهان چین در اوایل سال جاری میلادی تا کنون بیش از دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در سطح جهان به این بیماری مبتلا شده اند و ۱۶۵ هزار نفر جان خود را از دست داده اند. اما در میانه قرنطینه عمومی در بیشتر شهرهای جهان و ترس و وحشت مردم از ابتلا، بهار رسیده و بسیاری را به بازگشت روزهای خوب در چرخه طبیعت امیدوار کرده است.

ادامه مطلب