اخبار اصلی - آرشیو

مذاکرات وین به روز سوم رسید

امریکا جایگزین فرانسه شد؟

گفت و گوهای فنی در وین به روز سوم خود رسید، عصر روز سه شنبه نهایتا کلیه طرف‌ها برای یک ساعت بار دیگر به میز مذاکره بازگشتند...

ادامه مطلب
با جدی شدن معاملات هسته‌ای

روند تناقض‌گویی‌ها رو به افزایش است

جایگزین کردن توافقات و تصمیمات نهایی با احتمال و پیش‌بینی و گمانه‌زنی و اطلاع‌رسانی با این رویکرد از سوی دیگر، موارد چالش‌برانگیز فراوانی را پیش روی تحلیل‌گران، تصمیم‌گیران و مذاکره‌کنندگان در هر دو طرف گفت‌وگو ایجاد خواهد کرد.

ادامه مطلب
تاکتیک مذاکره یا تهدید واقعی

تاکتیک مذاکره یا تهدید واقعی

ایران با استفاده از رسانه‌های محلی خود موضعی متناقص در ارتباط با شرایط هسته‌ای خود در روز دوشنبه اتخاذ کرد و درحالی که در آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای در وین حضور داشت یک قدم از وعده‌های خود عقب نشینی کرد.

ادامه مطلب
نشریه تایم اعلام کرد:

مذاکرات محرمانه اوباما با ایرانی‌ها!

منابع دولتی در گفت‌وگو با نشریه تایم اعلام کردند که اوباما به طور شخصی و با واسطه سه مرتبه به طور محرمانه و چند جانبه با ایرانی‌ها در چهار ماه گذشته مذاکره کرده است. که این مساله نه تنها به عنوان آزمونی برای برنامه هسته‌ای ایران بلکه به عنوان آزمونی از توانایی‌های اوباما برای برنامه هسته‌ای ایران به شمار می‌رود.

ادامه مطلب

خانواده کلهر

دو روایت متفاوتی که درباره پناهندگی نرگس کلهر منتشر شده، ماجرای این خانواده را تا اندازه‌ای به وضعیت کنونی ایران شبیه کرده است...

ادامه مطلب